Reklamační řád

Reklamační řád

V případě, potřebujete odbornou pomoc při nastavení nebo detekci příčiny problému, kontaktujte nás na našem telefonním čísle, nebo e-mailu.

Pokud bylo zboží doručeno přepravní službou či poštou, zašlete výrobek zpět na naši adresu a zásilku označte slovem "REKLAMACE". Výrobek je třeba zabalit pokud možno do původního obalu, přiložit veškerou dokumentaci, která byla s výrobkem dodávána. Je třeba také přidat dokument, na kterém musí být tyto údaje: Jméno a adresa odběratele, kontakt, označení výrobku, číslo faktury, na které byl výrobek nakoupen a popis závady. Po přijetí zásilky bude výrobek posouzen, nebo zaslán reklamačnímu oddělení výeobce k vyřízení reklamace.

Pokud bylo zboží odebráno osobně, je třeba dopravit vadný výrobek na adresu dodavatele.

Pozn.: Způsob vyřizování reklamací se řídí reklamačním řádem dodavatele.

Reklamační list - vzor

!!! Novinka !!! ZÁSILKOVNA.CZ

Od 20.6.2017 nabízíme možnost doručení na některé s výdejních míst společnosti ZÁSILKOVNA.CZ (seznam výdejních míst) kde je dopravné včetne DPH a dobírky pouze 73,-Kč, při platbě bankovním příkazem, nebo přes platební bránou GoPay pouze 58,-Kč. Při objednávce nad 4.000,- rovněž doprava zdarma.

Anketa

Líbí se Vám náš nový e-shop?

LETNÍ OTEVÍRACÍ DOBA

V období 2.7.-31.8.2018 letní otevírací doba:
Po-Pá 10.00 - 15.00 hod
              

Přihlášení

Tato stránka používá cookies. Vice info