Reklamační řád

Reklamační řád

V případě, potřebujete odbornou pomoc při nastavení nebo detekci příčiny problému, kontaktujte nás na našem telefonním čísle, nebo e-mailu.

Pokud bylo zboží doručeno přepravní službou či poštou, zašlete výrobek zpět na naši adresu a zásilku označte slovem "REKLAMACE". Výrobek je třeba zabalit pokud možno do původního obalu, přiložit veškerou dokumentaci, která byla s výrobkem dodávána. Je třeba také přidat dokument, na kterém musí být tyto údaje: Jméno a adresa odběratele, kontakt, označení výrobku, číslo faktury, na které byl výrobek nakoupen a popis závady. Po přijetí zásilky bude výrobek posouzen, nebo zaslán reklamačnímu oddělení výeobce k vyřízení reklamace.

Pokud bylo zboží odebráno osobně, je třeba dopravit vadný výrobek na adresu dodavatele.

Pozn.: Způsob vyřizování reklamací se řídí reklamačním řádem dodavatele.

Reklamační list - vzor

Anketa

Líbí se Vám náš nový e-shop?

OTEVÍRACÍ DOBA

Otevŕeno:
Po-Čt: 8.00 - 17.00 hod
Pá: 8.00 - 16.00
 

Přihlášení

Tato stránka používá cookies. Vice info