Reklamační řád

Reklamační řád

V případě, že potřebujete odbornou pomoc při nastavení nebo detekci příčiny problému, kontaktujte nás na našem telefonním čísle, nebo e-mailu.

Pokud bylo zboží doručeno přepravní službou či poštou, zašlete výrobek zpět na naši adresu a zásilku označte slovem "REKLAMACE". Výrobek je třeba zabalit pokud možno do původního obalu, přiložit veškerou dokumentaci, která byla s výrobkem dodávána. Je třeba také přidat dokument, na kterém musí být tyto údaje: Jméno a adresa odběratele, kontakt, označení výrobku, číslo faktury, na které byl výrobek nakoupen a popis závady. Po přijetí zásilky bude výrobek posouzen, nebo zaslán reklamačnímu oddělení výrobce k vyřízení reklamace.

Pokud bylo zboží odebráno osobně, je třeba dopravit vadný výrobek na adresu dodavatele.

Pozn.: Způsob vyřizování reklamací se řídí reklamačním řádem dodavatele.

Reklamační list - vzor

OTEVÍRACÍ DOBA

Otevřeno:

Po - Čt: 8:00 - 17:00
Pátek  : 8.00 - 16:00

 

 

Přihlášení

Tato stránka používá cookies. Vice info