Reklamační řád

Provoz E-Shopu bez omezení.

Prodejna otevřena pro výdej objednaného zboží a zásilek ze Zásilkovny a PPL.

Prosíme zákazníky, aby své objednávky platili bezhotovostně, nejlépe kartou nebo převodem přímo u dodavatele. Kurýrní služby postupně zamezují platbě za dobírku v hotovosti z bezpečnostních důvodů, kvůli šíření koronaviru.

Děkujeme za pochopení.

 

AKCE: Sleva 10% na všechno.

Sleva je platná od 19. 3. 2020 do 30. 4. 2020. Sleva bude automaticky uplatněna na každou objednávku v tomto období.

 

Reklamační řád

V případě, že potřebujete odbornou pomoc při nastavení nebo detekci příčiny problému, kontaktujte nás na našem telefonním čísle, nebo e-mailu.

Pokud bylo zboží doručeno přepravní službou či poštou, zašlete výrobek zpět na naši adresu a zásilku označte slovem "REKLAMACE". Výrobek je třeba zabalit pokud možno do původního obalu, přiložit veškerou dokumentaci, která byla s výrobkem dodávána. Je třeba také přidat dokument, na kterém musí být tyto údaje: Jméno a adresa odběratele, kontakt, označení výrobku, číslo faktury, na které byl výrobek nakoupen a popis závady. Po přijetí zásilky bude výrobek posouzen, nebo zaslán reklamačnímu oddělení výrobce k vyřízení reklamace.

Pokud bylo zboží odebráno osobně, je třeba dopravit vadný výrobek na adresu dodavatele.

Pozn.: Způsob vyřizování reklamací se řídí reklamačním řádem dodavatele.

Reklamační list - vzor

OTEVÍRACÍ DOBA

Otevřeno:

Po - Čt: 8:00 - 17:00
Pátek  : 8.00 - 16:00

Výdej objednávek a zboží nepřerušen.
Probíhá i výdej balíkú PPL i Zásilkovny.

 

Přihlášení

Tato stránka používá cookies. Vice info